نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
«مبتلا» یا «متهم» به ویروس جدایی؟

«مبتلا» یا «متهم» به ویروس جدایی؟

 

شاید جدیدترین اظهارنظر گونزالو هیگواین را باید به مثابه ترسیم آینده فوتبالی او بدون حضور «یوونتوس» تعبیر کرد. و البته شاید ارسال سیگنال‌هایی برای ماندن. آیا بازیکنی که روزی با هیاهو و امید فراوان به تورین آمد، اینک چمدان خود را در این شهر بسته و آماده کرده تا در بازگشت از روسیه به نقطه‌ای دیگر از قاره سبز سفر کند؟

 

اگر تا امروز نامش به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خروجی باشگاه تنها در رسانه‌ها مطرح بود و به همراه تیم ملی آرژانتین به دور از این هیاهو تمرکزش را به رقابت‌های جام‌جهانی معطوف کرده بود و نیکولا برادر و مدیر برنامه‌هایش نیز در سکوت محض، سرخط خبرها را نظاره می‌کرد و رایزنی‌های پنهانی‌اش با باشگاه‌های دیگر را ادامه می‌داد؛ اینک نخستین واکنش گلزن آرژانتینی یووه بعد از روزها بی‌‌خبری، می‌تواند پاسخی دوپهلو بر بسیاری از شایعاتی که تاکنون به گوش رسیده، باشد.

 

بعد از ماجرای منتفی شدن دیدار دوستانه تیم‌های ملی آرژانتین و رژیم اسرائیل، خبرنگار آمریکایی شبکه تلویزیونی ESPN در گفتگویی کوتاه با گونزالو هیگواین در خصوص این اتفاق، با زیرکی سوالی نیز در خصوص آینده فوتبالی این بازیکن پرسیده است. در مقابل نیز اِل‌پیپیتا با پاسخی دو بخشی و پارادوکسیکال همه چیز را تا اطلاع ثانوی در خلأ باقی گذاشته است. پاسخی که بخش اولش تأیید ضمنی شایعات و بخش دومش جوابی قانع‌کننده به شایعات است!

 

 لیگ جزیره را خیلی دوست دارم؛ یکی از بهترین لیگ‌های دنیا که دوست دارم در آن بازی کنم. 

من با یوونتوس قرارداد داردم و کسی هم هنوز در خصوص این شایعات چیزی به من نگفته است. من تکه‌ای از جانم را در تورین گذاشته‌ام و برای حضور در جام‌جهانی به تیم ملی آرژانتین پیوسته‌ام. فعلاً سعی می‌کنم آرام باشم و در آرامش تنها به تیم ملی فکر کنم.

 

ادامه فوتبال در لیگ جزیره؛ جایی که گونزالو هرگز فرصت بازی در آن را به‌دست نیاورده است. جمله‌‌ای واضح که پالس‌های صریحی با خود دارد. شاید همین مقدار کافی باشد تا از همین حالا سناریوی جدایی گونزالو هیگواین از یوونتوس را پس از دو فصل حضور در میان بیانکونری‌ها جدی‌تر از همیشه بنگریم. در عین حال این گفتگو سویه‌های مثبت و امیدوارکننده نیز کم ندارد؛ جاییکه گونزالو در آن یادی از علاقه‌‌اش به یووه و تورین کرده است. با همه اینها اما انتخاب رویه‌ی نزدیک به حقیقت فعلاً کار چندان آسانی نیست.

 

 

سویه مثبت ماجرا ابعاد دیگری نیز دارد، مثل این مورد: در حالی که tuttojuve چند روزی است نظرسنجی‌ای با این پرسش که «آیا موافق معاوضه گونزالو هیگواین با مائورو ایکاردی هستید؟» در وب‌سایت خود قرار داده است؛ دیدگاه طرفداران یووه علی‌رغم بسیاری از اظهارنظرها جهتی دیگر را نشان می‌دهد. بیش از یک‌هزار و صد نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و تا لحظه نگارش این گزارش بیش از 74 درصد مخالف و بیش از 25 درصد نیز موافق هستند. با این حال شاید خواست هواداران با آنچه در واقعیت اتفاق خواهد افتاد یکسان نباشد؛ مشابه همانی غائله‌ای که روزگاری در شهر بندری ناپل روی داد.

 

از سوی دیگر سایت‌های ایتالیایی نیز امروز و پس از انتشار صحبت‌های هیگواین، چلسی را از جمله مقاصد احتمالی مهاجم 30ساله یوونتوس در موعد نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرده‌اند. ال‌پیپیتا که حضور گرانقیمت و پرحاشیه‌اش در ژوئیه 2016 امیدهای فراوانی را نزد هواداران بانوی پیر برانگیخته بود، پس از دو فصل حضور در این باشگاه و انجام 105 بازی، موفق به زدن 55 گل برای یووه شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: